The Middle is a position somewhere in between physical reality and the world of ideas. It is also a dwelling space somewhere in between the personal and the political. But most importantly, it is a very concrete place in geographical terms. The Middle Kingdom, China - known for being the greatest dictatorship in the world - is the main topic of discussion in this forum. Ironically, if published in the Middle Kingdom, this blog would most likely have been forbidden.

Thursday, January 26, 2006

Mina kvarter....



....från och med den 11 februari 2006.

2 Comments:

Blogger Josef Helenius said...

Jag flyttar till Beijing för att plugga i 3år nästa termin och oroar mig egentligen bara för en sak: är det standard med ugn?

Är lampan från Ikea förresten?

9:25 AM

 
Blogger Marlene in Haiti said...

Oj, vad avundsjuk jag blir!

De lägenheter jag sett i Beijing har haft välutrustade (men minimala) kök, särskilt i de områden som är "utlänning"-områden. Men det beror nog lite på var du ska bo.

Vilket universitet ska du läsa på?

Jag misstänker att lampan är från IKEA eftersom jag har en likadan här hemma i Götet - skönt, då kommer jag känna mig som hemma :-)

9:57 PM

 

Post a Comment

<< Home